Spotkajmy się na zajęciach JOGI ONLINE!
null
Chcesz praktykować jogę online i nie tracić czasu na dojazdy, ale nie chcesz stać się jednym z wielu anonimowych uczestników po drugiej stronie ekranu?
null
Cenisz sobie komfort praktyki w domu ale chcesz aby ktoś zadbał o to co i jak robisz na jogicznej macie i wspierał Ciebie bieżącymi wskazówkami?
null
Nie interesuje Cię odtwarzanie wciąż tych samych nagrań i zastanawiasz się czy praktyka jogi online może być „żywa”, bezpieczna i…. ciekawa?

To jest idealne miejsce dla Ciebie!

Co robimy na zajęciach jogi Anna Joga Life?

Wyciągamy, wydłużamy, rozciągamy wszystko co się da – ręce, ramiona, barki, plecy, nogi! – i poruszamy dotychczas nieużywane mięśnie! Nie ma tu miejsca na nudę standardowych sekwencji czy sztywnego realizowania założonego planu!
Są i pozycje stojące i siedzące i leżące i skręty i skłony do przodu i…
Czasem bardzo pracują mięśnie i w aktywny sposób poruszane są sztywniejsze części ciała, a czasem ciało wydłuża się wyciąga w pozycji wiszącej na linie.
Dzięki temu poruszamy i mobilizujemy na wiele różnych sposobów niemal wszystkie części ciała. Każde zajęcia są zakończone relaksem w jednej z naszych ulubionych relaksacyjnych pozycji 🙂

Bazą tej jogicznej pracy jest metoda opracowana przez BKS Iyengara – precyzyjna, dbająca o prawidłowe wykonanie pozycji i obejmująca stosowanie pomocy takich jak klocki, paski lub koce.

B_Pion_810_6537
Podczas tych sesji dbam o to aby być jak najbardziej obecną z uczestnikami i zamiast realizować „odgórnie” ustalony plan, uważnie obserwuję co „mówią” ich ciała.

Prowadząc sesję korzystam nie tylko z wiedzy merytorycznej, popartej udziałem w wielu warsztatach i szkoleniach, ale też ze swojej jogicznej intuicji i wyczucia.

Przebieg sesji – dobór pozycji, sposób i czas wykonywania – dopasowuję do aktualnego stanu i samopoczucia uczestników. Co nie oznacza, że jest „leniwie” lub „wygodnie”;-)

Tam gdzie jest to wskazane od czasu do czasu podnoszę poprzeczkę, tak aby mobilizować do postępu i sięgania po nowe pozycje lub pełniejszy zakres ruchu!

  • null

    Kameralna grupa

    Praktyka jogi w kameralnej grupie – max. 10-12 osób – tu na pewno nie zginiesz w tłumie.

  • null

    Indywidualne podejście

    Możesz mieć pewność, że zauważę Ciebie i Twoje jogiczne potrzeby i w ramach możliwości pracy w grupie zadbam o to aby praktyka jogi działała dla Ciebie jak najlepiej

  • null

    Niesamowita aura

    Życzliwa i pogodna atmosfera – bez nadmiaru zadęcia i sztucznej powagi

WTORKI I CZWARTKI

W godzinach:
od 20:30 do 21:45

OPŁATY

karnet na zajęcia 1x w tygodniu (cztery sesje w miesiącu) – 150,- pln

MIEJSCE

Sala Art Fit w Łomiankach przy ul. Pawłowskiej 6
Po wejściu schodami na piętro po prawej stronie

WTORKI I CZWARTKI

godz. 20:30 – 21:45

OPŁATY

karnet na zajęcia 1x w tygodniu (cztery sesje w miesiącu) – 150,- pln

MIEJSCE

Sala Art Fit w Łomiankach przy ul. Pawłowskiej 6
Po wejściu schodami na piętro po prawej stronie

W miarę zainteresowania i gotowości uczestników będą stopniowo dodawane nowe terminy – osoby zainteresowane dołączeniem do zajęć w Łomiankach proszę o kontakt przez Formularz Kontaktowy już teraz.  

WAŻNE!

W związku z zaleceniami sanitarnymi zajęcia odbywają się z liczbą uczestników ograniczoną do 8 osób i z przestrzeganiem zalecanych 1,5 -2 m odstępów pomiędzy uczestnikami. Więcej informacji nt. realizacji zaleceń sanitarnych otrzymasz po zgłoszeniu swojego udziału.

  • null
    Po pierwsze i najważniejsze – dasz radę. Zajęcia są prowadzone w taki sposób, że jako osoba początkująca możesz czuć się bezpiecznie! A jako zaawansowana „uzbrój” się w ciekawość i życzliwość do siebie i swojego ciała.
  • null
    Jeżeli masz wątpliwości czy przy Twoim stanie zdrowia i samopoczucia możesz uczestniczyć w grupowych zajęciach jogi to po prostu zadzwoń i porozmawiaj ze mną o tym.
  • null
    Nigdy nie przychodź na zajęcia po kilkugodzinnym pobycie w pełnym słońcu, intensywnym uprawianiu innych form sportu lub po spożyciu alkoholu. Możesz zrobić sobie krzywdę.

  • null
    Wyłącz komórkę – uprzedź bliskich, że podczas zajęć jogi nie jesteś dostępna/y telefonicznie.
  • null
    Podczas ćwiczeń nie pij wody – niektóre pozycje jogi wymagają intensywnego skrętu tułowia lub sprawiają, że właśnie jesteś do góry nogami z głową w dół i dopiero co wypity płyn mógłby powodować dyskomfort.
  • null
    Bądź przygotowana/y do poinformowania mnie przed zajęciami o swoim stanie zdrowia – niektóre choroby lub dolegliwości oraz przyjmowane leki mogą wpływać na to czy i jakie pozycje są dla Ciebie wskazane lub nie.
  • null
    Ubierz się w strój wygodny, zapewniającym swobodę ruchów i na czas ćwiczeń miej bose stopy. Czasem podczas zajęć przydają się białe skarpetki, ale o tym dlaczego dowiesz się już na zajęciach.
  • null
    Ważne – nie przychodź na zajęcia z pełnym brzuchem! Zalecany minimalny czas od ostatniego posiłku to 2 godziny.

Rozgość się w swoim ciele i życiu, doświadczaj DOBROSTANU!