null
Marzy Ci się więcej KOMFORTU i ŁATWOŚCI w ciele? Mniej ciężaru i napięcia w zesztywniałych plecach, karku i szyi? Chcesz mieć więcej ELASTYCZNOŚCI i SWOBODY ruchu?
null
Tęsknisz za chwilą ULGI i ODPRĘŻENIA dla Twojej głowy? Pragniesz uwolnić bieżące stresy i napięcia i choć przez parę chwil skupić się na sobie i poczuć SPOKÓJ i HARMONIĘ?
null
Chcesz uczyć się i praktykować jogę w KAMERALNEJ grupie i ŻYCZLIWEJ atmosferze? Chcesz aby osoba prowadząca zadbała o Twoje INDYWIDUALNE potrzeby i możliwości?

To jest idealne miejsce dla Ciebie!

Co robimy na kursach jogi Anna Joga Life?

Wyciągamy, wydłużamy, rozciągamy wszystko co się da – ręce, ramiona, barki, plecy, nogi! – i poruszamy dotychczas nieużywane mięśnie! Nie ma tu miejsca na nudę standardowych sekwencji czy sztywnego realizowania założonego planu! Sesja po sesji odkrywasz tajniki jogi, uczysz się świadomie pracować ze swoim ciałem i doświadczasz harmonizującej mocy jogi…

Są i pozycje stojące i siedzące i leżące i skręty i skłony do przodu – na wiele różnych sposobów mobilizujemy niemal wszystkie części ciała w inteligentny i świadomy sposób. Tak, praktyka jogi angażuje nie tylko ciało ale też umysł i serce…
Czasem bardzo pracują mięśnie i intensywnie poruszane są sztywniejsze części ciała, a czasem ciało biernie wydłuża się wyciąga w pozycji wiszącej na linie. Każde zajęcia są zakończone relaksem w jednej z naszych ulubionych relaksacyjnych pozycji 🙂

Program zajęć jest na bieżąco dopasowywany do aktualnego samopoczucia uczestników oraz do pory roku i pogody. Sesja po sesji odkrywasz tajniki jogi i uczysz się świadomie pracować ze swoim ciałem.

Bazą tej jogicznej pracy jest metoda opracowana przez BKS Iyengara – precyzyjna, dbająca o prawidłowe wykonanie pozycji i obejmująca stosowanie pomocy takich jak klocki, paski lub koce.

B_Pion_810_6537
Podczas prowadzonych przeze mnie kursów jogi dbam o to aby być jak najbardziej obecną z uczestnikami i zamiast realizować „odgórnie” ustalony plan, uważnie obserwuję co „mówią” ich ciała.

Prowadząc zajęcia korzystam nie tylko z wiedzy merytorycznej, popartej udziałem w wielu warsztatach i szkoleniach, ale też ze swojej jogicznej intuicji i wyczucia wynikających z ponad 20 lat praktyki do doświadczenia.

Przebieg sesji – dobór pozycji, sposób i czas wykonywania – i cały program kursu na bieżąco dopasowuję do aktualnego stanu i samopoczucia uczestników. Dzięki temu nauka i praktyka jogi przebiega w bardziej harmonijny i przyjemny i w bardziej owocny sposób. Co nie oznacza, że jest „leniwie” lub „wygodnie”;-) Tam gdzie jest to wskazane – i jest na to gotowość uczestników – podnoszę poprzeczkę, tak aby mobilizować do postępu i sięgania po nowe pozycje lub pełniejszy zakres ruchu!

  • null

    Kameralna grupa

    Nauka i praktyka jogi w kameralnej grupie – max. 10-12 osób – tu na pewno nie zginiesz w tłumie.

  • null

    Indywidualne podejście

    Możesz mieć pewność, że zauważę Ciebie i Twoje jogiczne potrzeby i w ramach możliwości pracy w grupie zadbam o to aby praktyka jogi działała dla Ciebie jak najlepiej

  • null

    Niesamowita aura

    Życzliwa i pogodna atmosfera – bez nadmiaru zadęcia i sztucznej powagi

TERMINY

Wtorki i Czwartki  9:30 – 10:45
Wtorki i Czwartki 20:00 do 21:15

OPŁATY

karnet na zajęcia 1x w tygodniu (cztery sesje w miesiącu) – 160,- pln (pełną informację nt. cen karnetów otrzymasz po zgłoszeniu chęci udziału)

MIEJSCE

Sala Art Fit w Łomiankach przy ul. Pawłowskiej 6
Po wejściu schodami na piętro po prawej stronie

TERMINY

Wtorki i Czwartki  9:30 – 10:45
Wtorki i Czwartki 20:00 do 21:15

OPŁATY

karnet na zajęcia 1x w tygodniu (cztery sesje w miesiącu) – 160,- pln
(pełną informację nt. cen karnetów otrzymasz po zgłoszeniu chęci udziału)

MIEJSCE

Sala Art Fit w Łomiankach przy ul. Pawłowskiej 6
Po wejściu schodami na piętro po prawej stronie

Jeżeli chcesz do nas dołączyć i uczestniczyć w zajęciach jogi w Łomiankach to wyślij wiadomość przez Formularz Kontaktowy  

WAŻNE!

W związku z zaleceniami sanitarnymi zajęcia odbywają się z liczbą uczestników ograniczoną do 8 osób i z przestrzeganiem zalecanych 1,5 m odstępów pomiędzy uczestnikami. Więcej informacji nt. realizacji zaleceń sanitarnych otrzymasz po zgłoszeniu swojego udziału.

  • null
    Po pierwsze i najważniejsze – dasz radę. Zajęcia są prowadzone w taki sposób, że jako osoba początkująca możesz czuć się bezpiecznie! A jako zaawansowana „uzbrój” się w ciekawość i życzliwość do siebie i swojego ciała.
  • null
    Jeżeli masz wątpliwości czy przy Twoim stanie zdrowia i samopoczucia możesz uczestniczyć w grupowych zajęciach jogi to po prostu zadzwoń i porozmawiaj ze mną o tym.
  • null
    Nigdy nie przychodź na zajęcia po kilkugodzinnym pobycie w pełnym słońcu, intensywnym uprawianiu innych form sportu lub po spożyciu alkoholu. Możesz zrobić sobie krzywdę.

  • null
    Wyłącz komórkę – uprzedź bliskich, że podczas zajęć jogi nie jesteś dostępna/y telefonicznie.
  • null
    Podczas ćwiczeń nie pij wody – niektóre pozycje jogi wymagają intensywnego skrętu tułowia lub sprawiają, że właśnie jesteś do góry nogami z głową w dół i dopiero co wypity płyn mógłby powodować dyskomfort.
  • null
    Bądź przygotowana/y do poinformowania mnie przed zajęciami o swoim stanie zdrowia – niektóre choroby lub dolegliwości oraz przyjmowane leki mogą wpływać na to czy i jakie pozycje są dla Ciebie wskazane lub nie.
  • null
    Ubierz się w strój wygodny, zapewniającym swobodę ruchów i na czas ćwiczeń miej bose stopy. Czasem podczas zajęć przydają się białe skarpetki, ale o tym dlaczego dowiesz się już na zajęciach.
  • null
    Ważne – nie przychodź na zajęcia z pełnym brzuchem! Zalecany minimalny czas od ostatniego posiłku to 2 godziny.

Rozgość się w swoim ciele i życiu, doświadczaj DOBROSTANU!